Андреас Зайдл не подкрепя излъчването на комуникацията между F1 отборите и рейс контрола. Според него това създава излишна полемика в спорта, докато всъщност общуването не се е променило кой знае колко.
Управляващият спортните въпроси във Формула 1 от страна на Либърти Медия Рос Браун заяви малко след финала на миналия сезон, че през 2022 г. отборите няма да контактуват с рейс директора по време на състезание. Той имаше предвид шефовете на екипи, тъй като тийм мениджърите трябва да имат връзка с рейс контрола. Изявлението му бе предизвикано основно от поведението на Тото Волф и Кристиан Хорнер.
„Не може Волф да иска колата за сигурност да остане на пистата, а Хорнер – (да нарежда) какво да се случва с изостаналите коли! Все едно да преговаряте със съдията на футболен мач! Това са неща в правомощията на рейс директора. Догодина няма да има подобни контакти“, заяви Браун след финала на първенството.
Зайдл смята, че всъщност комуникацията не е претърпяла промени.
„Според мен единствената причина, поради която тази ситуация се обсъжда и в момента, е, че съобщенията се излъчваха. Преди всичко това не се чуваше. И мисля, че от там идва голямата разлика“, каза Зайдл
„Честно казано, от моя гледна точка никога не съм бил фен на излъчването на комуникацията. Обменя се информация, засягаща безопасността и не смятам за необходимо да се пуска в ефир. Това е моето мнение. Не мисля, че принципът на общуване се е променил. Дори смятам, че всъщност има повече контрол, тъй като всички са наясно, че ги излъчват“, разясни позицията си той.
Междувременно в базата на Макларън в Уокинг запалиха новия болид на тима за сезон 2022 MCL36. Зайдл и главният изпълнителен директор на Макларън Рейсинг Зак Браун присъстваха на церемонията. Браун дори я записа на видео с телефона си.
Turn up the volume. 🔈 The #MCL36 is fired up and ready to roar. 🔥😤 pic.twitter.com/jEBn6FZIsK
— McLaren (@McLarenF1) January 26, 2022