Шефовете на Мерцедес и Ферари определиха като най-силното състезание за отборите си през 2017 г. Гран при на Унгария. Според спортния шеф на германската компания Тото Волф надпреварата край Будапеща била изключително успешна заради много сложните обстоятелства, в които тимът се справил. Според Маурицио Аривабене това състезание било най-доброто за Ферари, но поради други причини. Италианецът бил особено доволен и от Гран при на Бразилия, където тимът показал характер.
В личен план за Волф, както и за Кристиан Хорнер, най-важният момент бил раждането на децата им. Шефът на Ред Бул допълни, че за него най-хубавият миг на пистата било изпреварването, което Макс Верстапен направи срещу Люис Хамилтън в Малайзия и спечели на Сепанг. За шефа на Макларън Зак Браун пък най-важното събитие през годината било участието на Фернандо Алонсо в Инданаполис 500 и новата перспектива с участието му в Дайтона.
Сирил Абитебул определи като най-силно състезание за Рено Гран при на Мексико. Верстапен спечели надпреварата на Аутодромо Ерманос Родригес въпреки многото проблеми, които компанията имаше със задвижващите системи в останалите коли.
Шефовете на тимове бяха много внимателни в оценката си за първите 12 месеца управление на спорта от Либърти Медия и факта, че приходите за тях тази година ще бъдат с почти 50 милиона долара по-малко.
„Трябва да се даде време на новата структура, която те изграждат, да заработи“, каза ясно Хорнер. „Те изграждат нещо напълно ново и различно. Събират екип, който трябва да заработи и да се надяваме, ще даде резултат след година-две, дори след 2021 г.“
Аривабене от Ферари също заяви, че трябва да се даде време за изграждането на новата политика и да се намери баланс между шоу и бизнес. Според него е необходимо спортът да се доближи до публиката, да се отвори. Волф каза, че е доволен от откриването на Формула 1 към социалните медии, а според Хорнер събития като парада в Лондон са много важни стъпки във вярната посока.
Шефовете бяха единодушни също така, че всъщност вече няма сезони и паузи между тях, защото вече се работи 24 часа, 7 дни в седмицата по колите за 2018 г. Най-много да си вземат по ден почивка на Коледа, макар Аривабене да сподели, че никак не обича да стои цял ден на маса и да води безкрайни разговори. По-младите Волф и Хорнер все пак казаха, че имат малко време за семействата си, като австриецът ще остане в Абу Даби и за тестовете. Ще има някой ден и за плаж, а зимата ще се опита да отиде и на ски.
Що се отнася до предстоящия уикенд, според Тото Волф битката ще е много оспорвана, защото в дългите серии от обиколки разликата била само една-две десети между колите.