Норберт Михелиц взриви пистата Хунгароринг, спечелвайки втория старт от петия кръг на световния шампионат за туристически автомобили (WTCC). 75 000 души по трибуните на трасето до Будапеща поддържаха неистово любимеца си, който не ги разочарова и пръв пресече финалната линия.
Михелиц изправи публиката на крака още на старта, след като се изстреля начело и поведе колоната. Еуфорията бе страхотна и трибуните подкрепяха неистово пилота на Зенго Моторспорт в цялата останала дистанция. Зад него се нареди Пепе Ориола, следван от Мехди Бенани, Франц Енгстлер (който бе на полпозишън за втория старт), Тиаго Монтейро, Ален Меню, Габриеле Таркини и Дарил ОЙънг. Още във втория тур пък поизостаналите Хъф и Мюлер тръгнаха да си пробиват път напред и в четвъртия бяха вече седми и осми. В същата обиколка и Меню спечели позиция – стана 4-и, изпреварвайки Монтейро.
В средата на дистанцията от общо 12 обиколки Михелиц продължаваше да води с малко над три секунди аванс пред Ориола, Бенани и Меню. Хъф и Мюлер се движеха плътно зад Таркини.
Унгарецът начело на колоната контролираше чудесно темпото, а зад него се водеше сериозна борба за второто място, като това му позволяваше малко повече спокойствие. Бенани тръгна да атакува Ориола 4 тура преди финала, но от техния двубой се възползва Меню: швейцарецът изпревари и двамата! Мехди остана трети. Михелиц бе на 4,5 секунди пред пилота на Шевроле. Меню му взимаше по секунда (а и повече) на тур, но унгарецът бе достатъчно напред и пресече пръв финала за невероятно удоволствие на сънародниците си по трибуните.
На подиума с него се качиха Меню и Бенани (с най-добро класиране в кариерата си). Това бе първи успех за BMW тази година.
Дебютът на Лада Гранта на Хунгароринг пък приключи без завършено състезание. Джеймс Томпсън отпадна и в двата старта, но екипът поне имаше възможност да провери докъде е стигнал с развитието на колата и плановете за пълен шампионат догодина. Във втората надпревара виновен за спирането на Томпсън бе Габор Вебер, заради което бе санкциониран от стюардите.
След пет кръга и общо 10 надпревари начело в шампионата е Мюлер със 180 точки. Втори е Меню със 157, следват Хъф (150), Таркини и Коронел (с по 97), Михелиц (78) и т.н. При марките Шевроле води с 415 точки пред BMW с 278 и Сеат с 262.