Wizz Air обяви, че пуска три нови дестинации от София – до Нюрнберг, Базел и Донкастър-Шефилд. Най-голямата нискотарифна авиокомпания в Централна и Източна Европа съобщи новината на 12-ата годишнина от първия си полет. Новите полети ще започнат да се изпълняват преди Коледа тази година. Новите линии са вече в продажба на wizzair.com на цени, започващи от 39,99 лева.
Отговаряйки на потребностите на клиентите си, компанията ще увеличи честотата на някои от вече покриваните дестинации. До Барселона и Айндховен ще може да се лети седем дни в седмицата, а до Рим Фиумичино и Брюксел Шарлероа – в пет дни.
Wizz Air обяви също така, че увеличава своята оперативност и ще добави седми самолет към базата в София от декември 2016. Допълнителният капацитет ще развие новите линии и ще спомогне за повишаване честотите по много от съществуващите популярни маршрути. Така Wizz Air инвестира още 100 милиона евро в базата си в България, а общата инвестиция на авиокомпанията възлиза на 700 млн. евро.
Главният изпълнителен директор на Wizz Air Йозеф Варади заяви на пресконференция в София, че „прибавянето на седми самолет в базата в София е отговор на търсенето”.
„Ние продължаваме да инвестираме като предлагаме нови възможности за пътуване на ниски цени. Wizz Air революционализира пътуването по въздух в Централна и Източна Европа. Ние донесохме в България ниските цени и оставаме силно ангажирани с откриването на нови линии, развиване на инфраструктурата и следващи инвестиции в нашата база. Ще продължим да развиваме мрежа от линии в Европа и извън нея и с нетърпение очакваме да посрещнем на борда нашите стари и нови клиенти, за да преживеят отлично обслужване, предоставено от фантастичния ни екипаж”, допълни той.
Wizz Air представи и напълно обновения си уебсайт, който е удобен за работа на всякакъв тип устройства. Включената в него функция „Express Booking“ е първата по рода си и позволява на клиентите само с три клика да купят билет в рамките на 30 секунди. Wizz първо въвежда мобилната версия на новия сайт, за да отговори на нуждите на търсещите мобилни сделки технологични клиенти, които са се увеличили двойно спрямо предходната година. През следващите седмици сайта ще бъде въведен във всички платформи. Той вече е активен и може да се ползва през смартфон на wizzair.com или през всяко устройство като влезете на m.wizzair.com.