Уилямс продължават преструктурирането на техническия си отдел – днес от тима обявиха назначаването на Джейсън Съмървил за шеф на аеродинамичния отдел и на Марк Гилън за главен оперативен инженер.
Джейсън започва работа на 15 август, докато колегата му ще стане част от екипа на 1 октомври. Те ще се трудят заедно с главния инженер Майк Кулън по настоящия болид FW33, както и по конструирането и развитието на следващия модел FW34 за 2012 г.
– В Уилямс нямаме търпение да ги посрещнем. Те ще донесат в отбора талант, опит и прекрасни отборни умения. Чувстваме, че заедно с Майк ще формират правилния технически екип, който да ръководи и изведе отбора в челото на колоната – коментира основателят и шеф на тима Сър Франк Уилямс.
Съмървил вече е работил в Гроув: през 1997 г. той отговаря за аеродинамиката на спортния автомобил, спечелил 24 часа на Льо Ман и 12 часа на Себринг за Уилямс и BMW. През 1999 г. се прехвърля в екипа за Формула 1 и се труди върху FW23, FW24 и FW25. Става част от Тойота F1 през 2003 г., а след оттеглянето на японците отива в Рено.
Гилън също е работил в спорта – в Макларън и Ягуар.