След резултатите си от последните две състезания в Уилямс нямат търпение отново да запишат добро класиране и това ще е целта им през осмия състезателен уикенд от 2012 г.
– Валенсия е истинско изпитание и за пилоти, и за автомобили. Очаква се сериозна еволюция на асфалта в течение на сесиите, така че управлението на гумите ще е жизненоважно. Ще разполагаме с гуми медиум и софт, които за последно използвахме в комбинация в Бахрейн. Конфигурацията на трасето поставя под сериозно натоварване спирачките, а високите температури изискват добро охлаждане – обясни главният инженер Марк Гилан.
Пастор Малдонадо допълни, че трасето е доста бързо и с дълги прави, но и с някои бавни завои, така че намирането на оптимален баланс на автомобилите също не е лесно.
– Непрекъснато развиваме автомобила и той показва постоянно представяне в дълги серии. Надяваме се резултатите ни да се подобрят – каза още венецуелецът.
Бруно Сена бе съгласен, че класирането от Канада не бе репрезентативно за реалния потенциал на FW34. Той и отборът са работили упорито, за да разберат причините за лошото представяне.