Извън топ 10 останаха болидите на Заубер в Китай – това им се случи за първи път този сезон и в тима бяха разочаровани.
В Уилямс пък предпочетоха да отложат засега използването на новата си изпускателна система и се върнаха към предишния й вариант, докато натрупат повече информация и проучат поведението на разработката си.
Серхио Перес (12-и):
– Направихме някои промени по колата и се чувствам много по удобно при управление сега. Това обяснява подобряването в темпото ни от петък досега в сравнение с Малайзия. За мен Q1 премина прилично. В Q2 отборът ме изведе най-отпред на опашката след червения флаг, но след това пък се оказа, че температурата на гумите е паднала прекалено много.
Камуи Кобаяши (13-и):
– Ужасно е, че не стигнах Q3 за първи път тази година. Още в Q1 имах проблеми, тъй като попаднах в трафик и се оказах последната кола, класирала се за следващата част. В Q2 имах проблем с първия комплект меки гуми – просто нямаше достатъчно сцепление и трябва да разберем защо. Второто излизане бе съсипано от червения флаг, след това трябваше да чакам на опашка в питлейна и гумите изстинаха. А и при такова движение, е ясно, че нямах най-добрия шанс за бърза обиколка. Вярвам обаче, че точките са постижима цел, тъй като общото ни представяне е добро.
Рубенс Барикело (15-и):
– Уикенд на експериментите. Изпробвахме нова изпускателна система в тренировките, но все още не я разбираме напълно, така че в квалификацията бях с оригиналните си настройки. Доволен съм от Q1, но след това попаднахме в задръстване! При рестарта [Адриан] Сутил опита да ме изпревари в първия завой и така съсипа обиколките и на двама ни.
Пастор Малдонадо (17-и):
– Малко съм разочарован от спирането на сесията, защото точно тази обиколка ми вървеше чудесно. Можех да се боря за място в топ 10 днес, така че явно сме напреднали с автомобила си. Трябва да продължим да работим и да се концентрираме върху състезанието.