Според най-новото проучване на американската изследователска агенция J.D. Power and Associates, шведската компания Volvo предлага автомобили с най-висок процент клиентско задоволство. Марката измести от първото място Mercedes, въпреки че германския концерн подобри точковия си актив от миналата година, като събра 839 точки. Те обаче се оказаха недостатъчни за лидерската позиция, която зае Volvo с 841 точки. Скандинавската компания отбелязва удивителен ръст, изкачвайки се със седем места в световната ранглиста, което е поредно доказателство за изключителния напредъкът на марката по отношение на качество, екологичност и сигурност.
Веднага след Volvo и Mercedes се нареждат Mazda, Mini и Honda.
Два модела на Volvo бяха отличени и в продуктовото класиране. V50 спечели сребърен медал в Medium сегментa, докато V70 се нареди на трето място в клас Executive. Президентът на Volvo Car Corporation Стефан Якоби бе изключително горд и радостен след оповестяване на резултатите. Той сподели задоволството си, че хората оценяват все по-качествените материали и по-доброто обслужване, което предлага шведския бранд. Якоби увери, че за в бъдеще компанията ще продължи да вдига летвата все по-високо, запазвайки лидерската позиция сред конкуренцията.
Тази година в изследванията на J.D. Power and Associates участваха 17 150 собственици на нови автомобили. Те споделиха своите впечатления онлайн в периода януари – март.