Спортният директор на Мерцедес Тото Волф заяви, че промяна на концепцията на предното крило на новия болид W10 би отнело месеци. Според него в тима обаче трябва да са отворени към идеите на другите отбори във Формула 1, ако те са по-добри като цяло.
В новата си кола Сребърните стрели заложиха на по-традиционен подход в дизайна на предното крило. При него елементите са повдигнати максимално според разрешените от правилата 20 мм, а страниците са извити навътре към оста и насочват натам потока въздух.
Докато Ферари и Алфа Ромео подходиха съвсем различно. При тях външните краищата на крилото слизат ниско надолу, а страниците са извити навън. Това помага за извеждането на потоците в страни от предната ос и предните гуми.
„Трябва да сме отворени и към други идеи, каза Волф по време на събитие на спонсора на тима Петронас. – Винаги сме имали различна философия на дизайна спрямо много от другите отбори. Никога не сме имали такъв наклон на колата, както другите екипи. Междуосието на болида ни беше по-дълго.
И това не е защото вярвахме, че нашата концепция е била по-добра във всяко едно отношение. А защото вярвахме, че целия пакет с двигателя е най-добрият за нас. Но сега имаме нови правила. И ако нещо функционира по-добре в някои екип, всеки друг тим в момента ще го погледне и ще го пробва. Но ако трябва да променяме аеродинамичната концепция на колата, това ще ни отнеме не дни и седмици, а месеци.“