Председателят на БФАС Владимир Илиев (на снимката в средата) представи новата структура на федерацията. Вицепрезиденти са Калоян Станчев (на снимката вляво), който ще се занимава с администрацията и финансите, и Александър Ковачев, който ще отговоря за международните връзки и за медиите.
За комисията по Рали и Рали спринт ще отговаря Слави Славов (вдясно на снимката), за планинско изкачване – Георги Стоянов, а за затворен маршрут – Димитър Георгиев. Медийната комисия се закрива, а в останалите няма промени.
Вървящата в момента ревизия на НАП във федерацията трябва да изясни какво точно е финансовото здраве на БФАС, като Станчев започва да се запознава с документите. Илиев посочи, че в момента БФАС разсрочено изплаща дълг от 53 000 лв. към Министерството на младежта и спорта от 2014 г., като вероятно ще се наложи да направи същото и за 10 000 лв. от 2015 г.
Илиев оправда провеждането на първия кръг от шампионата у нас в Румния с липсата на алтернативи у нас след отпадането на рали Хеброс, рали Траянови врата, рали Варна и надпреварата край Боровец, приемаща до миналата година рали България.
Беше обсъден и въпроса за това с какви гуми трябва да се участва и желанието на Хюндай пилотите от едномакрковия шампионат Hyundai Racing Trophy да карат с различни гуми. Илиев обясни, че те ще имат право да карат в шампионата със свои гуми, но тогава класирането им няма да се зачита за първенството ни. За да стане последното, те трябва да ползват гумите, определени от БФАС.