Ферари се върнаха към предишната спецификация на задното си крило, след като от ФИА решиха, че изпробваният вчера вариант не отговаря на техническите правила.
Чарли Уайтинг проведе дискусия със Скудерята и в крайна сметка забрани версията, макар още вчера да заяви, че е умела интерпретация на правилника.
Междувременно отборите бяха предупредени и относно обдухването на дифузьорите при спряно подаване на газ. По принцип от ФИА искаха то да бъде забранено още в Испания, но след обсъждане в последния момент промяната бе отложена. Тимовете са били уведомени, че имат право да използват устройствата си, но е възможна появата на протести от страна на екипи без такива. Уайтинг допълни, че и според ФИА системата не отговаря на правилата.
– Протест може да подаде всеки и както знаете, всичко след това се разглежда от стюардите. А според нашите изследвания излиза, че действията на пилота (и съответното действие на изпускателната система след това) се използват, за да се влияе на аеродинамичните характеристики на автомобилите – допълни Уайтинг.