Макс Верстапен заяви тази вечер на пистата Ерманос Родригес, че последното нещо, което го вълнува, e победата над неговия съотборник в квалификацията. Холандският пилот хвърлил много повече усилия да се бори за първа редица, отколкото в това да е пред съотборника си.
„Имам отлично усещане към колата през целия уикенд. Днес също се чувствах много комфортно, като целта бе възможно най-предно класиране. Мисля, че можех да стана втори, но в края Нико все пак направи отлична обиколка”, заяви 19-годишният състезател, който обаче вярва, че утре с различната си стратегия може да спечели поне една позиция в първите завои спрямо съперниците с по-твърди гуми.
Изборът на суперсофт за втория сегмент и началото на състезанието утре бе един и същ този уикенд и за двамата пилоти на „биковете”. След успеха на таза стратегия в Остин с Даниел Рикиардо, сега и Макс я възприе.
„При добра работа може да опазите суперсофта почти толкова дълго, колкото и софт. Но това, разбира се, зависи от колата и как атакувате, как карате”, описа нещата от своя страна Даниел. „Мерцедес може и да успеят по-дълго да останат със софт в началото, но много ще зависи от температурите, от начина на работа и смятам, че ние направихме по-добрия избор.”
Даниел призна още, че в Ред Бул били наясно със силите си и не искали да рискуват с опит за стратегия с едно спиране в бокса.
„Мерцедес може и да го направят, но за нас е доста рисковано”, бе откровен австралиецът. „Затова предпочетохме да изберем суперсофт, а и всичко ще зависи от конкретните условия утре и как се износват гумите.”
Според Верстапен дългата права към първия завой дава шанс за по-добро ускорение и атака именно с най-меките гуми. От Мерцедес също не скриха на вечерния си брифинг, че могат да очакват атака в първите завои от Ред Бул, както и докато се борят помежду си, като във въздушната струя на Люис Хамилтън вероятно освен Нико Розберг ще се опита да влезе и Верстапен.
Роб Смедли от Уилямс пък разкри, че при равни условия с гумите суперсофт трябва да може да се стигне с 12 метра по-бързо до първия завой при старта, но всичко ще зависи отново от работата на гумите, тяхното загряване и използване.