Макс Верстапен участва в промоционално събитие на Ред Бул на Цел ам Зее преди тазгодишното издание на Ледената Гран при там. На болида му бе изписан №1 – нидерландският пилот реши да кара с този номер, след като спечели титлата за сезон 2021. Пилотът, който взима короната, има право или да използва №1, или да запази обичайния си, постоянен номер. Верстапен се пошегува след събитието на лед, че не е толкова добър в пързалянето, колкото някои негови сънародници, както и че се надява да запази шампионското обозначение на автомобила си.
„Всъщност дори не разбрах, че е на колата!“, сподели Верстапен
„Колко пъти има възможност един пилот да направи такава смяна на номера… №1 е най-добрият номер и за мен не бе особено трудно да го избера. Надявам се, разбира се, №33 да не се завърне догодина!“
Макс изкара коледните и новогодишни празници със семейството си и скоро след това възобнови подготовката си за сезона. Част от нея бе участието във виртуалните 24 часа на Льо Ман. Новият му болид Ред Бул RB18 пък ще бъде представен другата седмица.
„Беше чудесен период заедно със семейство и приятели. Всъщност просто си бях вкъщи. На настоящия етап вече се подготвяме за новия сезон, разбира се, но не съм кой знае колко около колата. Тренирам по два пъти на ден – или у нас, или тичам навън, понякога на симулатора. Но основно бях със семейството си“, разказа 24-годишният състезател.
View this post on Instagram
Междувременно баща му Йос Верстапен ще направи рали дебют – в белгийския шампионат. Бившият F1 пилот ще кара в първите два кръг от първенството. Според запознати той дори обмисля WRC
Белгийското първенство започва с рали Ван Хаспенгун в края на февруари и така нареченото рали Южно Белгия (на 19 март). Верстапен старши ще кара Ситроен C3 Rally 2.
„Доброто каране на рали се дължи на опит. Придобиването на такъв опит ще е най-голямото предизвикателство. Тази дисциплина е различна от абсолютно всичко друго в кариерата ми. Съвършено всичко е ново за мен – от автомобила през начина на работа, воденето и използването на бележки, слушането на насоки, докато карам, опознаването на отсечки. Няма кой знае какви възможности да изучаваш трасето, така че трябва да си бърз от самото начало като същевременно избягваш ненужни рискове“, коментира Йос.
View this post on Instagram