Подобно на отбора на Лотус от Върджин също нямат намерение да внедряват системата за обдухване на задното крило през 2010 година.
За Лотус например новината бе съобщена от Хейки Ковалайнен, който миналата седмица в Барселона изрази надежда, че отборът скоро ще пренасочи фокуса си към следващия сезон.
По принцип въпросната система за обдухване на задното крило бе създадена първоначално от Макларън, но след това бе изимитирана от Ферари, Заубер и Уилямс. В същото време обаче спорната технология бе забранена за 2011 година.
Що се отнася до Върджин, то Тимо Глок коментира пред „Ауто Мотор унд Шпорт“, че няма никакъв смисъл да се инвестира време и ресурси в тази система, когато има доста по-належащи области.
Шефът на тима Джон Буут също каза в Монако, че приоритетите на Върджин са в друга насока.