Основният спонсор на екипа на Хаас във Формула 1 Рич Енерджи не се притеснява от започналия съдебен процес срещу използваното от тях лого.
Компанията ATB Sales Limited, която произвежда велосипедите Whyte, заведе дело в съда по интелектуална собственост срещу производителя на енергийната напитка и нейния изпълнителен директор Уилям Стори.
Според нея Рич Енерджи използва лого, което много прилича на това на ATB Sales, използвано за реклама на колелата Whyte. През 2017 г. Стори се противопостави на ATB да регистрира нова марка и враждата им датира още от тогава.
Случаят ще бъде разгледан на 12-13 март тази година, като решение се очаква да има към 1 май. Според Стори в Рич Енерджи нямат основание за притеснения, че може да се наложи промяна на логото.
С новата си цветова схема болидът на Хаас много напомня на колите на Лотус в периода 1972-1986 г. и след това в по-новата история на екипа, налседил Рено, в годините между 2011 и 2013 г.
„Нямаме каквито и да е притеснения, каза Стори. – Няма да използвам думата „глупост“, но претенциите им са наистина без основания. Нашият бранд винаги е бил в черно и златно жълто в основата си. Винаги съм намирал тази комбинация интересна и съм я харесвал.“