В екипа на Рено не са спокойни, въпреки силния резултат в Гран при на САЩ в Остин. Нико Хюлкенберг и Карлос Сайнц завършиха 6-и и 7-и, като спечелиха общо 14 точки.
Така френският тим увеличи преднината си спрямо Хаас на 22 т. в битката за 4-ото място при конструкторите. Американският тим не спечели нищо, след като Кевин Магнусен беше дисквалифициран.
„Определено имахме по-добро темпо в Остин и се надявам да продължим по този начин в Мексико и в оставащите състезания, каза Сайнц. – Трябва да продължим да записваме точки. Не можем да се отпускаме, защото знаем, че всичко може да се случи до края на сезона. Но резултатът в САЩ определени ни дава тласък.“
Хюлкенберг от своя страна добави: „Това е най-добрият ни отборен резултат, откакто съм в Рено. И това е много удовлетворяващо, като целият тим свърши страхотна работа. Силната ни квалификация бе от решаващо значение, а състезателното ни темпо беше отново конкурентно. Трябва да подкрепим този резултат с добро класиране и в Мексико.“
Сайнц се класира 7-и, въпреки че трябваше да изтърпи наказание от 5 секунди за излизане от трасето на първия завой и печелене на предимство. Той стартира 11-и, но премина през зоната за сигурност и така се озова пред пилотите на Форс Индия, Грожан и Льоклер.
Гюнтер Щайнер от Хаас заяви, че наказанието първо е закъсняло, а освен това не е било достатъчно голямо с оглед на спечеленото предимство. Според Щайнер е можело Сайнц да бъде накаран да върне спечелените позиции, което е щяло изцяло да промени развоя на неговото състезание.
Спортният директор на Форс Индия Отмар Шафнауер смята, че санкцията е била твърде лека. Според него тя би трябвало да е преминаване през бокса или добавяне на 10 секунди към общото му време, а не само 5. Състезателният директор на ФИА Чарли Уайтинг обаче определи наказанието като справедливо.