Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 В Мерцедес знаят по какво трябва да работят за Мексико: Наясно сме...

В Мерцедес знаят по какво трябва да работят за Мексико: Наясно сме къде сме имали проблеми в миналото

2590
0
Мерцедес
снимка: Майкъл Потс

В Мерцедес смятат, че най-добрият възможен сценарий за представяне на тима в Мексико е да успеят да притиснат Ред Бул така, както го сториха в Гран при на САЩ. Оперативният директор на екипа Андрю Шовлин сподели, цитиран от the-race.com, че в отбора са наясно къде имат проблеми и по какво трябва да работят.

„Пистата е съвсем различна. Задвижващата система трябва да работи в съвсем други, но ние не сме изоставали прекалено в темпото на кой знае колко писти. Имахме проблеми в Монако. Борихме се с колите си в Баку. Имахме известни грижи във второто състезание в Австрия. Но на повечето трасета бяхме в състояние да се борим и да водим битка за полпозишън.“

„Наясно сме къде сме имали проблеми в миналото. Знаем по какво трябва да работим и върху тези неща ще се съсредоточим“, обясни отговарящият за операциите на пистата в Мерцедес директор

Шовлин каза също така, че темпото на Ред Бул не е било изненадващо за отбора от Бракли.

„Не бих казал, че имаше някаква изненада. Бяхме наясно с какво можеше да имаме проблеми. Зандвоорт бе една от пистите, където имахме грижи със задната част на колата, а те изглеждаха в по-добра позиция. Този опит ни даде повод за тревога на идване към Остин. Знаехме също така, че гумите прегряват на пистата там. Ние не тръгваме за което и да е състезание с таблица, в която сме попълнили къде ще сме бързи и къде – бавни. Знаем какво трябва да извлечем от колата, какво е необходимо за работата на гумите. Наясно сме какво трябва да свършим в петък.“

„Пистата в Мексико преди е пасвала добре на Ред Бул, на задвижващата система на Хонда. Ние ще работим само и единствено по това да дадем на Люис [Хамилтън] и Валтери [Ботас] кола, с която да свършат възможно най-добра работа. Не се тревожим къде са Ред Бул“, добави Шовлин.

Подробни материали за болида на Мерцедес F1 W12 и задвижващата система на тима от Бракли може да намерите в новия брой на ClubS1 (251).