Начало Избрани В Мерцедес не са напълно доволни от свършеното по новата задвижваща система

В Мерцедес не са напълно доволни от свършеното по новата задвижваща система

4257
0

В Мерцедес не са напълно доволни от всичко в работата си по новата задвижваща система за сезон 2022. Управляващият директор на Мерцедес-AMG High Performance Powertrains (HPP) Хайуел Томас обясни в публикуван от отбора видеоклип, че екипът му е работил максимално с конструкторите на самата кола. Агрегатите във Формула 1 скоро ще бъдат замразени и ще останат без промени до края на 2025 г.

„Преминаването към E10 гориво е вероятно най-голямата регулационна промяна от 2014 г. насам. В горивото и досега имаше биокомпоненти. Изискването бе за 5,75%. Промяната е, че процентът трябва да скочи на 10%. Освен това няма избор какви биокомпоненти да се използват – трябва да е етанол. Това означава, че двигателят ще реагира малко по-различно на бензина.“

„От някои аспекти на представянето сме наистина, наистина доволни. В други, честно казано, не сме толкова удовлетворени“, посочи шефът на Мерцедес-AMG HPP

Томас обясни, че промените в горивото вървят заедно с промени в задвижващата система. Изцяло новите коли също са предизвикателство.

„За сезон 2022 шасито е напълно ново. Това означава, че имаме възможност да разгледаме наново всичко. При работата си със задвижващата система се постарахме да дадем колкото се може повече поле за гъвкавост на конструкторите на колата. Монтажът бе мислен така, че да се извършва в области от автомобила с по-малка чувствителност към общото представяне. Това означава постоянно сътрудничество с шаси департамента, за да сме сигурни, че агрегатът отговаря на изискванията.“

Мерцедес бе първият отбор, който запали новата си задвижваща система за сезон 2022. Това се случи още преди Коледа миналата година – на 23 декември.

От тима също така отхвърлиха скоро слух за това, че са се провалили на краштест на страничната структура на F1 W13. Говорител на отбора от Бракли заяви, че колата е преминала всички изпитания още на 13 януари.