След като пилотите на тима постигнаха най-добри времена и в двете петъчни сесии, в отбора на Макларън се усеща известно задоволство. Все пак членовете на екипа все още не са убедени, че ще успеят да предизвикат в неделната надпревара конкурентите си от Ред Бул, които до момента се очертават като фаворити след първата четвърт от сезона.
От тима отчитат че имат още доста работа, защото МР4-25 не стои особено стабилно във важния осми завой.
“Днес сутринта всичко бе наред, следобед се справихме дори още по-добре”, бе равносметката на шампиона миналата година, Дженсън Бътън. “Все пак имаме известни проблеми на осми завой, трябва да поработим още върху това, защото сегашния баланс на колата я прави особено чувствителена там. Надявам се да решим проблемите си в тази посока до утре.”
Проблемите на Бътън в този невралгичен отсек, доведоха до това че най-доброто време на британеца във втория сектор бе с 0,5 сек по-слабо от това на Марк Уебър. Въпреки това, тази разлика бе заличена в другите сектори.
“Ред Бул пак са фаворити за квалификацията, но мисля че сега сме по-близо до тях. Ферари също ще са силни тук, но като цяло смятам че четирите топ тима ще са отново същите както и в предишните състезания, като евентуално Рено може отново да се намеси между тях.”
Хамилтън също бе доволен от проведените тренировки въпреки че във втората бе едва 4-ти съотборника си и пилотите на Ред Бул.
“Пистата е чудесна и предлага достатъчно грип дори и днес”, обясни бившият световен шампион. “Нещата в челото ще са доста напрегнати, защото времената са много близки. Нашата кола се държи много добре и съм оптимист за състезанието.
Няма съмнение, че в квалификацията отново Ред Бул ще поставят летвата. Мисля че все пак тук ще успеем поне да ги предизвикаме.
Има доста неравности на осми завой, видя се, че доста отбори изпитват трудности там.”
Мартин Уитмарш също бе много доволен, защото явно в екипа на Макларън не очакваха да спечелят и двете тренировки предвид изпитанията на нови части, които проведоха днес.
“Изпробвахме доста нови елементи и нашите инженери ще имат задачата да анализират данните до утре”, обясни Уитмарш. “Трудно е да кажем какво е разпределението на силите, но мисля че можем да сме доволни от ефективността на новите части.
Мисля че можем да подобрим още колата преди квалификацията утре. Трасето е много трудно, както за пилотите, така и за техниците. Имаме още работа но сме оптимисти за остатъка от уикенда.”