Hyundai Motor предлага първи поглед към своята последна високоскоростна N концепция RN30, която ще отпразнува своята световна премиера утре по време на Paris Motor Show 2016. Вдъхновената от моторните спортове концепция е разработена, за да достави страст и удоволствие на пистата за всеки. Прототипът е на базата на новият Hyundai i30, който също ще чества своя световен дебют по време на парижкия автосалон.
Hyundai RN30 е роден като състезателен болид, разработен в тясно сътрудничество с Hyundai Motorsport (HMSG), Hyundai Motor Europe Technical Center (HMETC) и поделението Hyundai Motor’s Performance Development & High Performance Vehicle. Впечатляващата концепция се отличава със своя аеродинамичен дизайн и високотехнологични технологии, които доставят вълнуващо шофиране с висока скорост.
Силуетът на Hyundai RN30 безпогрешно подсказва изчистените линии на последното поколение Hyundai i30, което също ще бъде показано официално във френската столица, но с по-ниска и по-широка стойка, за да даде възможност за по-голяма стабилност при висока скорост на шофиране и завиване.
Hyundai i30 New Generation:
Дизайнът е причина №1 за покупка от клиентите на Hyundai в Европа и Новото Поколение i30 надгражда дизайна на Hyundai с прецизни, изпънати линии, фини, богати повърхности и изваяна каросерия, за да създаде неподвластно на времето и уверено излъчване. Автомобилът е повече от просто един нов модел. Той ще се превърне в семейство уникални продукти, обединени от неподвластен на времето, балансиран дизайн, изразен при всеки тип каросерия.
Новото Поколение i30 се задвижва от бензинови и дизелови двигатели с малък работен обем и турбокомпресор, които предоставят динамично и икономично шофиране. Предлагат се три бензинови и един дизелов агрегати. Клиентите могат да избират между новия 1.4 T-GDI четирицилиндров двигател с турбокомпресор – първи за Hyundai – със 140 к.с., трицилиндровия двигател с турбокомпресор 1.0 T-GDI със 120 к.с. или четирицилиндровия 1.4 MPI със 100 к.с. и един дизелов двигател: 1,6-литровия четирицилиндров дизелов двигател с турбокомпресор, наличен с три изходни мощности: 95, 110 и 136 к.с. и CO2 емисии, започващи от едва 89 г CO2/км (целева стойност). Двигателите вървят или с 6-степенната механична трансмисия (6MT), или с икономичната 7-степенна трансмисия с директна обратна връзка с двоен съединител на Hyundai (7DCT).
Най-висока активна безопасност
Новото Поколение i30 съдържа най-новите функции за активна безопасност, за да отговори на най-високите европейски стандарти за безопасност: Автономно аварийно задействане на спирачките с Предупреждение за челен сблъсък, Интелигентен круиз контрол, Предупреждение за „сляпо петно“, Предупреждение за пресичащи отзад автомобили, Система за придържане в лентата, Информация за ограничението на скоростта и Асистент за дълги светлини. Нова функция за гамата Hyundai е Предупреждение за вниманието на водача, която дава на Новото Поколение i30 всички налични за Hyundai Motor функции за активна безопасност и го прави автомобила с най-модерен пакет функции за безопасност.
Най-висока пасивна безопасност
В i30 има монтирани общо седем въздушни възглавници, включително въздушна възглавница за коленете на водача. Освен шестте стандартни въздушни възглавници (2 предни, две странични, две тип „завеси” от първия до втория ред, предпазващи водача и пътниците), въздушната възглавница за коленете е допълнителна функция за безопасност на водача в случай на челен удар.