В Хонда ще се стремят към това да подобрят квалификационния си режим на двигателя в бъдеще. Това заяви техническият директор на компанията Тойохару Танабе.
Японската компания записа първа победа от завръщането си във Формула 1 в Гран при на Австрия. Това стана благодарение на успеха на Макс Верстапен с Ред Бул.
През тази година двигателите на Хонда са много надеждни, като изоставането в мощността спрямо водещите производители бе намалено.
Според Танабе в състезателен режим разликата в мощността е по-малка, отколкото в квалификационен.
И затова целта на Хонда е да подобри последния, за да имат Верстапен и Гасли шанс да се борят за по-челни позиции на старта.
„Не е лесно да подобриш изведнъж двигателя си, обясни Танабе. – Но продължаваме да развиваме нашия продукт и може би ще отбележим сериозен прогрес при следващата ни спецификация.
Но не и в следващото състезание. Виждаме по-голямо изоставане в квалификацията спрямо другите. В състезанията също изоставаме, но по-малко.“
Хонда пусна 3-ата си спецификация на мотора за сезона в Гран при на Франция. При нея имаше промяна в двигателя с вътрешно горене и в турбокомпресора. Като цяло беше подобрена мощността и надеждността.
Honda targets boosted Formula 1 quali mode after first Red Bull win https://t.co/0AiptL7BlH pic.twitter.com/sgMo2scvLY
— F1boxes (@f1boxes1) July 8, 2019