Екипът на Хаас този път не спечели точки, като и двете коли останаха извън топ 10 в Китай. След 6-ото и 5-ото място на Ромен Грожан в Австралия и Бахрейн, сега французинът остана едва 19-и. Той стартира 14-и, но след инцидент с Маркус Ериксон в първите завои счупи предно крило и трябваше да мине през бокса за смяна.
След това обаче заради други поражения по колата в резултата на удара нямаше нужното темпо да напредне в колоната и остана далеч от зоната на точките, на 1 обиколка след победителя.
„Стартът беше ужасен, коментира Грожан след финала. – После обаче излезе кола за сигурност и си помислих, че имам шанс да направя нещо. Но балансът на колата изобщо не беше добър. Можем да се върнем по-силни след случилото се и да разберем къде сме сгрешили и къде сме постъпили правилно.“
Другият пилот на тима Естебан Гутиерес най-после завърши състезание този сезон след 2 отпадания, но също извън точките. Той се нареди 14-и след старт от 18-а позиция, като използва стратегия с 3 спирания в бокса.
„Да завърша състезанието е голяма стъпка напред, заяви мексиканецът. – Беше забавно и мисля, че можем да надградим върху това представяне за следващия кръг в Русия. Мисля, че свършихме добра работа. За нещастие DRS-системата ми не работеше и беше трудно да изпреварвам.“