Subaru повиши продажбите си в България с рекордните 59% за 2006 година, спрямо предходната. Повече от двойното увеличение се дължи на два основни фактора.
На първо място, официалният вносител на марката за България – Субару Моторс Трейдинг повиши силно нивото и доверието както в продажбеното така и в следпродажбеното обслужване. През 2007 година се очаква да бъдат изградени още сервизно продажбени центрове в големи градове на страната, отговарящи на стандартите за обслужване на компанията.
Второто условие, което предопредели затвърдяването на присъствието на Subaru на българския пазар беше въвеждането на нови модели като Tribeca, която макар и да тръгна на пазара съвсем в края на годината, допринесе за увеличаването на продажбите.
Най-продаван у нас е моделът Forester, който с универсалността си се харесва на широк кръг купувачи, защото съчетава качествата на лек автомобил и проходимостта на SUV с уникалната система за симетрично задвижване на 4те колела Symmetrical AWD. За 2006 г. от модела са продадени 49 автомобила срещу 13 през 2005 г.
Сред популярните модели се нарежда и Outback – модел със стилен дизайн и луксозен интериор, който комбинира най- доброто off-road представяне и предимствата на модерно комби.
Навлизането на Tribeca през 2007 г., както и развиването на останалите добре познати модели на марката, предопределят развитието и утвърждаването на Subaru у нас – и като продажби и като популярност, което разбира се ще се съчетае с развитието на добра дилърска и сервизна дейност.