Начало Автомобили #unitedinrivalry” – BMW стартира партньорство с водещи eSports отбори

#unitedinrivalry” – BMW стартира партньорство с водещи eSports отбори

93
0

BMW разширява дейностите си в света на компютърните, онлайн и симулационни игри. Компанията работи от няколко години в областта на eSports. През 2017-та например тя бе официален партньор на финала на европейската лига „League of Legends” в Париж, Франция. Миналата година SIM Racing приключи с премиера на BMW SIM LIVE в BMW Welt в Мюнхен, Германия. Преди всичко обаче автомобилният производител вече подпомага някои от най-популярните и успешни eSports отбори.

Сегментът на eSports от години впечатлява със забележителен ръст. И при спортните, и при неспортните симулатори все повече електронни играчи от различни националности се срещат както онлайн, така и при популярни офлайн събития по целия свят.

„eSports демонстрира как спортните развлечения могат да продължат да се развиват и да играят важна роля въпреки актуалните предизвикателства. С нашето навлизане в тази област искаме да сме устойчив, глобален партньор, който подпомага отборите и дисциплината като цяло – преди, по време и след тези несигурни времена“, заяви Йенс Тимер, Senior Vice President Customer and Brand BMW. „Ангжиментът ни в eSport е важен крайъгълен камък и за пръв път предлага напълно нови контакти с тази динамична и бързо развиваща се общност.“

Компанията е партньор на пет от най-добриге Partner eSports организации в света – Cloud 9 (САЩ), Fnatic (Великобритания), Funplus Phoenix (Канада), G2 Esports (Германия) и T1 (Южна Корея)

Популярността на е-спортовете е забележителна. Стартиралата през 2019 г. фентъзи мултиплейър „League of Legends” е най-популярната и влиятелна игра онлайн с до 8 млн. едновременно регистрирани играчи

Миналогодишният LoL Worlds финал в AccorHotels Arena в Париж е проследен онлайн чрез лайфстрийм от около 44 млн. фенове по целия свят. В други дисциплини като „Dota 2”, „FIFA”, „Fortnite” или „Rocket League” отборите се състезават в турнири с подобни размери по целия свят, които също се подкрепят и популяризират от BMW. Марката е не само активен спонсор на тези върхови отбори, но е техен силен партньор, за да може тази дисциплина да стане достъпна на по-широката общественост.

Като във всеки друг спорт, и в eSports има сериозни битки

Общото между участниците обаче е страстта към електронните игри и затова те са „свързани в съперничеството”. Това важи с особена сила в днешните времена, подчинени на несигурността и глобалните предизвикателства. В рамките на партньорството с BMW и обичаите на общността, те ще се предизвикат и надпреварват и преди своите състезания, използвайки хаштаг #unitedinrivalry в канали като Instagram, Twitter, Facebook, WeChat и различни стрийминг платформи по целия свят. В допълнение ще се използва и хаштагът #unitedathome.

Сътрудничеството между автомобилния концерн и eSports отборите е много широко и надхвърля чистото спонсорство. Компанията предоставя на екипите ноу-хау и опита на своите инженери и дизайнери за разработване на хардуерни или софтуерни продукти, които са перфектно съобразени с нуждите на геймърите.