От Уилямс подтвърдиха информацията, че ще използват система за обдухване на дифузьора в първите две свободни тренировки за Гран при на Великобритания в петък. Не е ясно обаче дали някой от пилотите им ще я ползва и в състезанието в неделя.
При тази система изходите на изпускателната система се позиционират по-ниско, за да могат горещите газове, излизащи от тях, да преминават през задното окачване и дифузьора, като така да се постига повече аеродинамично притискане. Тя бе разработена от Ред Бул, чиято кола обаче е напасната с нея и може да понесе и негативите й, докато при другите отбори, като Мерцедес например, се наблюдава прегряване на някои от частите на окачването.
„Въпреки че Силвърстоун има някои сериозни промени спрямо конфигурацията си от миналата година, традиционният високоскоростен първи сектор не е пипан и остава най-голямото предизвикателство за пилотите и шасито на тази писта.
FW32 ще има допълнителни промени за британската Гран при, между които е и система за обдухване на дифузьора, канали за задните спирачки и ревизии по предното окачване. Ще използваме новите ауспуси по време на тренировките в петък, а през нощта ще вземем окончателно решение относно това дали да ги ползваме и в състезанието“, обясни техническият директор на отбора – Сам Майкъл.