Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Уилямс FW25 в борба с проблемите

Уилямс FW25 в борба с проблемите

22
0

От Иван Тенчев

По време на състезанията миналия месец техническият директор на Уилямс Патрик Хед отново не бе на пистата. Така бе и преди това в Малайзия и Бразилия.
– Да, той остана във Великобритания и аз наистина се надявам, че работи по колата, защото определено тя още не е това, което се надявахме да бъде – призна Франк Уилямс на Имола.
Пилотите Ралф Шумахер и Хуан Пабло Монтоя бяха обнадеждени от резултатите на тестовете преди състезанията, но в самите надпревари отново се сблъскаха с множество проблеми. Най-неприятният от тях, особено за Монтоя, бе нестабилността на предната част. Той мрази това поведение на колата и се справя по-лесно с плъзгането на задницата, докато Ралф се оправя по-добре. И в самия уикенд в Италия, и преди това на тестовете в Барселона между 25 и 29 март, и на Пол Рикар от 8 до 10 април Ралф се справяше по-добре. На последните изпитания в Барселона преди състезанието той постигна и най-добрите времена, които бяха с цели две секунди по-силни от тези на Ферари и с половин секунда пред Макларън.
Изглеждаше, че Уилямс са напипали посоката и започнаха да успяват да взимат все повече от колата.
Дъждът в Бразилия обаче не позволи нищо от постигнатото да бъде демонстрирано, а на Имола се видя, че наистина елементите са добри попадения, но има още много работа.
Изглежда, че в момента най-много са проблемите в окачването. Те са пряко свързани с въпросната нестабилност, но и с цялостното поведение в колата.
В новия Уилямс FW25 задното окачването за първи път от доста години е торсионно. По принцип тези системи се използваха преди години масово във Формула 1, но предимно на предната ос….