Марк Уебър ще е с нов състезателен инженер през 2013 г. във Формула 1, след като досегашният — Киарон Пилбийм — отиде в Лотус. Австралиецът ще работи вече със Саймън Рени.
Пилбийм ще заеме поста главен състезателен инженер в отбора от Енстън. Ред Бул потвърдиха напускането му.
Пилбийм става състезателен инженер прецз 2005 г. – първото състезание в тази му роля е на пистата Силвърстоун във Великобритания през 2005 г., когато работи още в БАР Хонда.
– Аз отидох на трасето с мотора си, а останалите инженери бяха заедно с една кола. Закъсняха сериозно и се чудех какво е станало, но по-късно разбрах, че са претърпели катастрофа. Автомобилът им бил ударен от друг, управляван от пиян шофьор. Двама от тях стигнаха пистата, но другите двама изкараха деня в болница с мозъчно сътресение, порязвания и натъртвания. Един от тях бе рейс инженерът на Такума Сато и се наложи да го заместя. Бях управлявал нещата в тестове, бях работил малко със състезателя и на практика бях готов, но ми дойде неочаквано. Да ти дадат работата в деня на надпреварата е едновременно по-лесно и по-трудно. В неделя напрежението е значително по-високо. За съжаление състезанието не се разви твърде добре, но така или иначе никога няма да го забравя — разказа преди време Пилбийм първия си опит като рейс инженер.
В Ред Бул той работи в началото с Кристиан Клийн през 2006 г.