Дори и три седмици след Гран при на Турция отново продължава да се говори за инцидента между пилотите на Ред Бул.
Появиха се редица спекулации по повод на сблъсъка между Марк Уебър и Себастиан Фетел, като най-новите детайли са разкрити от „Ауто Мотор унд Шпорт“.
От въпросното издание твърдят, че макар и Фетел да е бил остро критикуван за дясната си маневра, поради която се докосна със съотборника си, Уебър е трябвало да послуша съвета на състезателния си инженер и да се опита да избегне инцидента.
Наскоро стана ясно, че инженерът на Уебър му e казал, че макар и двигателят му да работи в малко по-нисък режим, то той все пак може да ползва бутона си за изпреварване, за да успее да се защити срещу атака от Фетел.
Дори и в режим за пестене на гориво този бутон временно предоставя пълните 18 000 об/мин. В крайна сметка обаче австралийският ветеран не е бил сигурен дали да натисне бутона веднъж или за всичко време, в което иска да получи допълнителна мощност, в резултат на което накрая не е използвал тази опция.