Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Уебър: Имаше разговори с Ферари, но реших да остана в Ред Бул

Уебър: Имаше разговори с Ферари, но реших да остана в Ред Бул

33
0
Марк Уебър

Марк Уебър удължи договора си с Ред Бул за още една година и ще кара в екипа и през 2013 г. Австралиецът обяснява защо е взел това решение в интервю, разпространено от пресофиса на екипа.

– Лесно ли бе решението да подпишеш с Ред Бул за 2013 г.?

– В крайна сметка да. Последните месеци бяха интересни, но приемствеността и желанието ми да продължа с Ред Бул бяха много силни. Основно съм концентриран върху тазгодишното първенство, което е много важно. Екипът се състои от изумителни хора и аз наистина много, много обичам да работя с тях. Това имаше огромен ефект върху мен, включително върху това как се представям и помогна за решението.

– Спомена хората, но какво друго харесваш в отбора и Ред Бул?

– Преминахме през много неща заедно – още от дните, когато Ред Бул току-що бяха придобили тима до днес. Екипът се промени, когато започнахме да постигаме успехи. В смисъл, че започнахме да намираме баланса между това да сме професионалисти във всяко едно отношение и в същото време да запазим приятелското отношение, достъпността на отбора. В много отношения сме като едно голямо чудесно семейство и заедно израснахме. Изминахме дълъг път и смятам, че пасвам добре. Това определено ми харесва.

– Изкуши ли се да мислиш за друг екип?

– Имаше разговори с Ферари, но решението ми е да остана в Ред Бул.

– Какви са предимствата от оставането в Ред Бул?

– Че аз на практика знам кой номер обувки носят хората наоколо! Познавам ги по име, наясно съм как е построена работата, къде са отделите и какво вършат, а това е много, много важно за един пилот. Цяла група фактори са.

– А какво е да работиш с тима и Себастиан Фетел?

– Прекрасно е. Със Себ очевидно работим много, много добре от дълго време. Не мисля, че мнозина осъзнават колко дълго сме заедно. Няма много съотборници, останали за такъв период в един и същи тим. Партньорството ни се доказа като успешно, като и двамата се трудим страшно упорито заедно с основните технически лица. Няма съмнение, че все още се надбягваме на пистата, особено през 2010 г. и сега. Миналия сезон нямаше особена конкуренция помежду ни, но през 2009-а, 2010-а и през тази година има някои страхотни битки. Понякога това е твърде стресиращо за отбора, но като цяло сме наясно, че трябва да стигне до финала и да постигаме възможно най-добрите резултати за себе си и за екипа.

– Помага ли да уредиш договора си толкова рано през сезона?

– Да, помага и това е още една причина да ставаш сутрин от леглото. Дълго време слушах какви ли не слухове. В крайна сметка искаш да се фокусираш върху карането на колата си и хората, с които работиш. Важно е отборът ти да знае, че си на 100% с тях – при мен е точно така.

– 2013 г. ли ще е последния ти сезон във Формула 1?

– Този въпрос ми го задават от четири години насам и отговорът ми остава един и същ. Бъдещето е в моите собствени ръце и зависи от резултатите.