Пилотите на Hyundai Racing Trophy(HRT)финишираха на 46-то издание на рали „България“. Двата екипажа стартираха във втория ден на престижното състезание по системата Рестарт и показаха добро състезателно темпо и голям хъс за надпревара.
Първо място във втория кръг на шампионата зае екипажът Дочо Цвятков – Линда Багерова, а на втора позиция се нареди победителят от първия кръг , – Янаки Янакиев. Шампионите получиха чек на стойност 2000 лв., а вторият екипаж бе награден с 1000 лв.
Въпреки леките инциденти в първия ден на рали „България“, двата екипажа стартираха втория ден от надпреварата с напълно подготвени автомобили и голямо желание за участие в състезанието. В 10-ия етап „Бели Искър 1“ (дължина 6.81 км.) Григоров завърши с време 5:32.6 и изпревари два автомобила от клас RC5 и един RC3. Дочо Цвятков бе 13-и с 5:48.5 и изпревари две коли от клас RC5. Разликата между двата тима на HRT бе 15.9 сек. В 11-ия етап „Боровец“, дълъг 9.57 км., Григор постигна 6:50.3, а Дочо бе с 6:55.5. Двата тима изпревариха по два автомобила от клас RC5 и един RC3. Този път разликата бе 5.2 сек.
Следваха двата дълги етапа. На 12-ия – „Магистрала“ (12.76 км) Григоров бе 10-и, с време 8:52.1, а след него бе Цвятков – 8:53.0. И в този етап двата екипажа изпревариха по два автомобила от клас RC5 и един от RC3. Разликата 0.9 сек. На предпоследния 13-и етап „Еледжик“ – най-дългия в ралито – 31.3 км., настъпи обрат в класирането. До този момент Григор Григоров – Янаки Янакиев натрупаха преднина от 22 секунди пред Дочо Цвятков и Линда Багерова. Но на „Еледжик“ Дочо даде 22:45.0 и успя да изпревари с 23 секунди Гришата. Преди последния етап разликата беше само една секунда в полза на Цвятков. Григоров даде 23:08.0 и цялото състезание трябваше да се реши във финалния етап.
В последния 14-ти етап, с дължина 6.81 км., Григор и Янаки завършиха с време 5:34.6 и изпревариха с три десети от секундата Дочо и Линда с време 5:34.9. Този резултат обаче не бе достатъчен да стопят преднината от една секунда на Дочо Цвятков. Така той и Линда Багерова спечелиха състезанието с преднина от седем десети.