Симулация на състезание и проби на аеродинамични елементи бе програмата на Торо Росо в последния ден тестове на пистата Херес. Хайме Алгерсуари бе зад волана на STR5, като той и отборът останаха окуражени от издръжливостта на болида.
В Ред Бул отново Марк Уебър кара RB6, като той се фокусира върху работа с хората от Рено по двигателя, а освен това изпробва аерокомпоненти и различни настройки.
– Двата дни на суха писта бяха особено полезни, като успяхме да натрупаме добро количество километри с колата. През следващата седмица в Барселона ще се концентрираме върху последни приготовления за Бахрейн, включително състезателни симулации – обясни шефът на рейсинженерите Йън Морган.
Нико Хюлкенберг отново кара Уилямс FW32, като записа 137 обиколки. Повреда в скоростната кутия го спря, но тя бе причинена от прехвърляне лимита на системата и не бе неочаквана за отбора. В същото време техническият директор Сам Майкъл коментира, че са намерени интересни решения за настройване на окачването с оглед оптимизиране поведението на гумите.
Във Върджин продължиха главоболията с хидравликата, като те попречиха на Тимо Глок да прави нормални тренировки. Повреди в системите се случваха всеки ден от изминалия тест, като в тима все пак се надяват, че ще ги оправят за решителните тренировки в Барселона.
Още след първата си дълга серия обиколки пък Ярно Трули отбеляза, че поведението на задните гуми се влошава рязко след около едва 5 тура, а максимумът за италианеца днес с Лотус Т127 на Херес бе 25. Екипът смени спирачките му в течение на тренировките. Трули обаче все още не се чувства съвсем удобно в колата, като това трябва да се поправи преди последните проби на Каталуния.