Откритата версия на супер модела на Мclaren и Меrcedes бе представена на 17 юли. Това е автомобилът, в който в най-голяма стапен се ползват технологиите от Формула 1. Колата е построена почти изцяло от карбонови структури – carbon-fibre reinforced plastics (CFRP) и леки метални сплави, като титан и алуминий. Кокпитът е изцяло от карбон, изпечен в автоклав, къкто и във Формула 1 и осигурява максимална защита на двамата пътника. Всичко е изключително леко, но много здраво и стабилино срещу усукване. В дизайна има препратки към славните Сребърни стрели от 50-те на миналия век, но техниката е повлияна от болидете на тима през ХХІ век. Въпреки, че колата е открита има много близки динамични показатели до вече познатото купе. Максималната скорост например е 332 км/ч. Покривът се затваря само за 10 сек и колата пак се доближава до купето. Когато е отворен, автоматично се издигат гасящи вихрите екрани и се активират защитните скоби зад седалките. Колата има аеродинамика на състезателен автомобил и сигурността на такъв. Изследвана е в аеродинамичния тунел на тима, където е изпитван и последния болид на Фернандо Алонсо и Луис Хамилтън, сглобява се на същия етаж където и MP4-22. За оптимално разпределение на масите и управляемост задната част с дифузьорите е променена, за повече прилепяне и баланс чрез натиска на въздуха. Двигателят е разположен зад предната ос. Той е V8 на AMG с компресор и интеркулер. Максималната му мощност е 626 к.с., а въртящият момент достига 780 Nm. Скоростната кутия е AMG Speedshift R, 5-степенна автоматична, с възможност и за смяна с планки. Колата ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,8 сек. Спичарчните дискове са карбоново-керамични, системата има специално електрохидравлично подпомагане. Обзавеждането е ексклузивно с двузонов климатроник, кожени облицовки, топ уредба BOSE, много функционален волан с планки за смяна на предавките и т.н. Първите бройки от този нов модел ще бъдат налични от септмври 2007 г.