В екипа на Уилямс в момента се намира в странна ситуация. Тим шефът Франк Уилямс навърши тези дни 70 години и почти не се появява по състезанията заради здравословното си състояние. Патрик Хед се оттегли от оперативната дейност, а председателят на управителният съвет на Уилямс, Адам Пар, който изпълняваше ролята на тим шеф при отсъствието на двамата собственици бе уволнен, за да се стигне до разбирателство с Бърни Екълстоун относно новият договор Конкорд. Това означаваше едва ли не, че екипът бе в Шанхай без ръководител.
Всъщност в Китай пристигна Тото Волф заедно със своята жена Сузи, която наскоро стана тест пилот на отбора, който пък е най-големият акционер след Франк Уилямс. Той обаче не еднократно е показвал, че няма амбиции да става тим шеф.
„Когато ме поставят тук или там, трябва да знаете, че имам проблеми със егото“, заяви Волф пред АРА. Той изтъкна, че качествата му няма да паснат оптимално при работата на командния пост в Уилямс.
Всъщно след уволнението на Пар той имал „повече отговорности“, но правел всичко само с идеята „да помогна на Франк“.
„Със сигурност няма да започна работа на пълен работен ден, но отборът се нуждае от някой, който да върши тази работа, така че историята още не е приключена“, заяви Волф пред Аутоспорт. В следващите месеци така или иначе ще се търси тим мениджър за отбора. Дали това ще е някой от сегашните кадри или от хора извън отбора все още не е ясно.
В миналото името на бившия тим шеф на Испания Рейсинг, Колин Колес, бе споменавано като възможен съветник на Франк Уилямс. Напускането на Пар със сигурност прави тази възможност още по-вероятна. Възможно е и Алекс Вурц, който в момента съветва пилотите на екипа да поеме и по-сериозни отговорности. Сънародникът на Волф обаче има доста други задължения, сред които е и мястото в Тойота в шампионатите за издръжливост.