Екипът на Ситроен изпълни целите си за рали Швеция, втори кръг от световния шампионат за 2014 г., след като Мадс Остберг се качи на подиума, а Крис Мийк финишира след инцидент и взе точки.
– Екипажите ни изпълниха целите, които им поставихме – заяви шефът на Ситроен Рейсинг Ив Матон. – Мадс взе първи подиум с отбора в надпреварата, която е почти домашен старт за него. Ние обаче бяхме още по-впечатлени от начина му на управление в дистанцията: той промени стила си и направи стъпка към извличането на максимума от DS3 WRC. Свърши страхотна работа заедно с екипа и времената му бяха наистина окуражаващи. Крис направи интелигентно състезание. Завърши всички етапи и не мисля, че малката грешка може да попречи на добрата оценка за него. В крайна сметка постигна по-добро представяне от мнозина в първото си рали Швеция. Много сме доволни от него и точките, донесени на Ситроен. Халид [Ал Касими] искаше да кара на сняг. Условията не бяха благосклонни към него, но той се забавляваше.
Остберг сам призна, че се е чувствал все по-комфортно зад волана на колата си в течение на ралито. Към края той се опита да намали разликата спрямо сънародника си Андреас Микелсен, но пилотът на Фолксваген не позволи да бъде доближен.
– Направихме сериозен прогрес. Доволен съм, че се качих на подиума в Швеция за четвърта поредна година. Трите точки от пауърстейджа са чудесен бонус. Научихме много и нямам търпение да се състезаваме в надпреварите на чакъл – допълни Мадс.
Мийк също като Матон смяташе, че може да е доволен от първото си рали на сняг, въпреки пропуска:
– Единствената ми грешка струва скъпо. Ако имаше зрители наоколо, може би щяхме да загубим само петнадесетина секунди, но трябваше сами да изкопаем колата си. Останалата част от уикенда обаче премина добре. научихме много. Основното е, че успяхме да се приближим до най-бързите, а финалът в точките е окуражаващ за останалата част от сезона.
Ал Касими опита да е по-агресивен в края на надпреварата. Това му коства няколко стряскащи момента, но той се справи с извеждането на автомобила си. Накрая предпочете да намали за пауърстейджа, за да не сбърка.