Шефът на Дженерал Моторс – Фриц Хендерсън, разкри някои интересни детайли относно бъдещата производствена линия на компанията.
По време на едночасова пресконференция, Хендерсън посочи, че серийната кабрио-версия на Шевролет Камаро ще се появи през 2011-та година. Но когато бе попитан за Камаро с четири врати, Хендерсън отговори:
„Не виждаме четириврато Камаро в нашето бъдеще, но ще продължим да се оглеждаме за възможности за модели с високи характеристики в нашата гама, включително и при седаните ни.“
Колкото до Бюик, Хендерсън заяви, че ще има по-мощна версия на новия Регал, която обаче няма да бъде GNX. Това значи, че можем да очакваме преработен Опел Инсигния ОРС с 2.8-литров V6 турбо-двигател, чиято мощност ще е около 320 к.с.
И накрая шефът на американския гигант разкри, че ще бъде пусната „мини-версия“ на Бюик Енклейв, но отказа да съобщи допълнителни детайли.