Компанията Шел стана основен спонсор на Гран при на Белгия и сключи дългосрочен договор за това, продължавайки програмата си за реклама в определени стартове от Формула 1. Фирмата и състезанието са част от спорта от създаването на световния шампионат през 1950 г. Шел пък имат огромни успехи в F1 заедно с екипа на Ферари, с които имат едно от най-дългите сътрудничества въобще в падока.
– Белгийската Гран при е сред най-важните в календара на Формула 1, а Шел е водеща компания по отношение на иновациите в историята на спорта. Спонсорството ще ни даде още повече възможности в най-високотехнологичната автомобилна категория надпревари – коментира изпълнителният вицепрезидент Джон Бълок.
Управляващият търговските права на Формула 1 Бърни Екълстоун бе категоричен, че Шел е една от първите фирми, осъзнали и използвали глобалната платформа на Гран при в бизнеса си.
Компанията наскоро продължи и договора си с Ферари до 2015 г. От сътрудничеството с екипа в Маранело се извличат ползи и за горивата и лубрикантите, ползвани от обикновените потребители. Контрактът с организаторите от Спа-Франкоршамп пък осигурява оставането на една от класическите и най-обичани писти в календара на F1. В Белгия преди време имаха сериозни финансови проблеми, поставящи под съмнение провеждането на старта.