В Рено се шегуват, че меденият месец на Бруно Сена с екипа вече е история и бразилецът трябва сериозно да се захване с работата. Самият пилот няма съвършено нищо против и ентусиазмът му преди Гран при на Сингапур е още по-голям, споделя самият той в интервюто си преди 14-ия кръг от световния шампионат на Формула 1, разпространено от пресофиса на екипа му.
– Напоследък много неща ти се случиха – първото ти състезание за Рено, взе първите си точки в F1. Какво следва?
– Трудно е да се каже. Правим наистина чудесен прогрес и непрекъснато се чувствам все по-удобно с екипа. Все още има куп неща, върху които е необходимо да се трудя – като например да подобря техническите си познания за R31, както и някои аспекти от карането ми. Със сигурност не използвам потенциала на 100%. Събирам всяко късче информация, до което достигам през уикендите и се надявам да продължим да се класираме в точките като отбор, както и в топ 10 на квалификациите.
– Осъзна ли вече, че си титуляр в Рено?
– Да, напълно. Изкарах страхотно на Монца, защото вече имах един уикенд зад гърба си. Точно този опит ми липсваше спрямо останалите състезатели на грида – всичко бе малко или повече ново от моя гледна точка. На Монца изкарах и състезанието, което също бе безкрайно ценно, а резултатът – страшно окуражаващ.
– Кое е най-трудното нещо в новата ти роля?
– Доста сложно би да свикна с гумите. Сезонът започна с толкова много приказки именно по отношение на гумите, но както с всичко останало се оказа, че колкото повече практика имаш, толкова по-лесно става. Извличането на максимума от тях не е лесно, а също е процес на обучение. Очевидно е, че има страхотен потенциал и се надявам и в тази област да имам подобрение в следващите стартове.
– Как ще се промени подходът ти към Гран при на Сингапур – нощната надпревара в календара?
– Сингапур ще е истински тест. Сравнително наскоро стана част от календара на Формула 1 и за мен определено ще е новост. Няма да е лесно да извлека максимума от автомобила си, но съм в прекрасно разположение на духа и с нетърпение чакам работата да започне. Подходът ми ще е подобен на този на Монца, като там ще се старая да не допускам грешки. Подобни трасета определено показват качествата на пилотите. Не е лесно и да настроиш болида, а и физически се изтощаваш.