Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Себастиан Фетел: Всъщност е малко скучно

Себастиан Фетел: Всъщност е малко скучно

52
0
Себастиан Фетел

Трикратният световен шампион Себастиан Фетел заяви, че работата в теста днес дори му се е сторила малко досадна, като се има предвид до каква степен ще се променят колите през следващите седмици преди началото на първенството.

Германецът бе категоричен, че все още не може да се правят никакви изводи относно силата на екипите, защото и в днешния ден е било доста студено, износването на гумите – много по-голямо и различно от онова, което ще има в Австралия.

През следващите седмици ще се променят много неща – аеродинамика, електрониката ще е съвсем различна, просто няма смисъл да се търси в момента оценка – заяви трикратният шампион вечерта в падока след края на първия ден тестове в Барселона. – Лично аз се чувствам отлично в колата. Работим по нашата програма и съм доволен, но е малко скучно да въртиш тези километри, за да събираш данни за едно или друго решение.

На въпрос на колега как след три световни титли намира своята пълна мотивация да започне отначало Фетел с усмивка отговори, че изобщо не се интересува от това какво е станало миналата година или пък по-миналата.

Шампионът каза още, че вероятно за титлата отново ще се борят поне двама-трима пилоти и екипи и се надява той да е сред тях.

Правилата не са се променили драстично и е нормално да очакваме, че отново ще се борим със същите два-три отбора. Вероятно едва ли отново ще имаме 7 различни победители в първите 7 състезания. Наистина сме концентрирани върху нашата си работа и не следим много другите, по-скоро ще е отново с Фернандо [Алонсо], с Дженсън [Бътън], с Люис [Хамилтън] – коментира още Фетел.

Фетел каза, че още не е избрал име на своята нова кола, но се чувства отлично в нея и няма никакви проблеми с управлението, но наистина няма как при тези условия да е наясно дали автомобилът е достатъчно добър спрямо другите.

На пистата новият Ред Бул наистина изглежда като залепен, като в последния завой и на стартовата права не се усеща, когато пилотът подава газ.