Само Макс Верстапен кара с обновения двигател на Рено в уикенда в Гран при на Сингапур, от който минаха първите 2 тренировки. Това решение е взето от екипа на Биковете.
То е продиктувано от различни цикъл, в който се намериха холандецът спрямо съотборника си по отношение на задвижващите системи. От ФИА обявиха, че за подобренията французите са използвали 3 токена, като френският концерн има още 18 налични до края на сезона.
В Сингапур разликата от ъпгрейдната версия едва ли ще се усети особено с оглед на спънатото и бавно трасе Марина бей. Заводският екип на Рено също няма да ползва новата спецификация на двигателя.
С 18 токена, Рено има най-много възможности за развитие до края на сезона. При Мерцедес те са 6, при Хонда 3, а Ферари вече използва всичките си токени.