Стилът на управление на Макс Верстапен не е бил дискутиран по време на пилотския брифинг на пистата Монца.
Начинът на каране на холандския пилот бе основна тема в падока на италианското трасе, но като че ли срещите между него и Чарли Уайтинг и между пилотите на Ферари и рейс директора на ФИА са успокоили страстите.
Уайтинг се видя с Верстапен и тийм мениджъра на Ред Бул Джонатан Уитли в петък сутринта. Според Кристиан Хорнер той отправил „умерено предупреждение” към пилота. Самият Макс заяви, че не иска да коментира станалото на срещата пред медиите и предпочита да разговаря директно с рейс директора на ФИА.
Кими Райконен и Себастиан Фетел също си уредиха среща с Уайтинг, за да изложат своята гледна точка. Самият директор на състезанията обясни, че след преглед на станалото в Белгия обмислял показване на предупредителни знамена на Верстапен при нов случай, подобен на този от Спа.
Маневрите на холандеца от Гран при на Белгия обаче дори не били споменати на брифинга, твърди Карлос Сайнц, цитиран от motorsport.com. Нито един от съперниците Верстапен не се оплакал от него по време на събирането на състезателите.
Сайнц описа брифинга като много спокоен и на въпроса дали карането на Макс е било обсъждано, отговори: „Не, изобщо. Дискутирано е между Себастиан, Кими и самия Макс. Останалите нямахме някакви възражения.
Проблемът е, че според журналистите ние, пилотите, имаме проблем с Макс. Аз нямам проблем с него, както и той с мен. Може би Кими има – питайте него. Или Себ. Единственият ми проблем е непостоянството, с което ФИА налага наказания през последните две години. Защо понякога избутването на кола извън пистата се санкционира с 10 секунди, а друг път дори няма черно-бял флаг?”
Пилотът на Торо Росо отбеляза, че всеки старт има различен стюард-представител на състезателите и това съответно води до различни решения и гледни точки.