Серхио Перес има притеснения относно използването на Halo устройството, след като кара с него по време на първата петъчна тренировка в Италия.
Мексиканският пилот на Форс Индия смята, че времето за слизане от болида с монтирано Halo е твърде дълго.
„Видимостта бе доста добра, което, честно казано, ме изненада. Не съм напълно доволен обаче от слизането от автомобила”, коментира Перес. „Притеснявам се колко бавно се измъкваш. С Halo-то отнема пет секунди повече. Не се чувствам особено комфортно заради факта, че ми е нужно повече време, за да изляза от автомобила. Смятам, че трябва да се работи по този аспект, за да става слизането максимално бързо. В критична ситуация 5 секунди могат да са дълго време.”
Дженсън Бътън също изпробва системата. Той отбеляза, че не е имал проблеми: „Може би би било по-трудно да се видят светлините на старт-финала и при питстопове, но все още има време за подобрения. Усещането е малко странно. При 320 км/ч вместо да се съсредоточаваш към следващия завой, гледаш нещо пред очите си и те малко се кръстосват.”
Кевин Магнусен пък направо се обяви против Halo, въпреки че все още не го е изпробвал.
„Ако имах избор, нямаше да карам с устройството. Според мен ще измислят нещо по-добро. Трябва да намерят нещо по-добро. Halo няма да бъде въведено. Щяха да го включат от догодина, ако възнамеряваха да го използваме. Очевидно са измислили по-добра система и е нужно време, за да я развият”, твърди пилотът на Рено.
Засега Halo се води временно отложено, като от ФИА възнамеряват да продължат работата по системата и да я въведат за сезон 2018 г.