Адриан Сутил е раздразнен от ситуацията в Заубер, след като швейцарският отбор потвърди Маркус Ериксон и Фелипе Наср за пилоти на тима догодина.
Немският състезател обясни, че екипът не се е погрижил изобщо да разреши проблема преди да съобщи официално новите си попълнения. Сутил има двегодишен договор, според който не е задължен да предоставя спонсорство на тима, като освен това получава заплата от Заубер. Твърди се, че отборът няма как да анулира контракта без сериозна неустойка.
Хаосът може да стане още по-голям, тъй като се смята, че настоящият трети пилот Гийдо ван дер Гарде също разполага с валиден договор, според който трябва да е титуляр догодина. Това би означавало, че цели четирима състезатели очакват да седнат в два С34 през 2015 г.
– Определено има някои неща, които трябва да обсъдим. Те потвърдиха двама състезатели, но това не означава, че тези пилоти ще карат, както и не означава, че отборът ще участва. Така че всъщност реална промяна от миналия до настоящия уикенд няма. Това е просто изявление и сега, разбира се, аз трябва да проведа някои разговори, за да изясним ситуацията. В момента не знам (дали ще съм в F1 догодина). Може би. Формула 1 е непредсказуема, но както казах, има какво да обсъдим първо и след това отборът да коментира останалото – обясни Сутил.
Според запознати обявяването на Наср било заради натиск от страна на Банко до Бразил да се случи точно в уикенда за Гран при на Бразилия. Смята се, че парите от Фелипе и Ериксон биха покрили обезщетението на Сутил.
Адриан се класира за първи път в Q3 миналия уикенд и бе невероятно разочарован, след като отпадна от надпреварата в САЩ още в първата обиколка. Той бе ударен от Серхио Перес и сподели, че двамата не са обсъдили досега катастрофата:
– Не сме говорили, така че не се е извинявал. Но това е положението. Жалко, тъй като бе чудесен шанс за точки. Направихме прекрасна квалификация, беше прекрасно да се класирам най-после в Q3 с тази кола, която, честно казано, е доста голямо предизвикателство този сезон! Така ме не очаквах подобно представяне. Поради някаква причина поведението се подобряваше непрекъснато и особено в събота болидът вървеше по-силно отпреди. Има доста неща за анализ. И тук, разбира се, ще опитаме да сторим същото. Имаме шанс, тъй като изглежда ще вали и според мен всички са наясно как може да се получи надпреварата в Бразилия в такива условия. Виждали сме много вълнуващи надпревари.