В Макларън се надяват, че с промяна в системата си за отваряне на задното крило и по-различна конфигурация на елементите му ще успеят да постигнат по-добра скорост преди всичко в квалификациите за следващите две състезания във Формула 1 на Спа и Монца.
В традиционното си телефонно интервю преди уикенда в Белгия управляващият директор на отбора Джонатан Нийл говори за измененията. Той е категоричен, че с натрупания опит в използването на DRS тимът е развил системата и всички се надяват на по-висока скорост.
Този сезон Макларън използва задно крило с по-голям горен елемент, който се отваря по-малко на правите от тези на съперниците и по този начин колата има повече прилепяне в завоите, но губи на правите.
От Гран при на Великобритания тимът започна проби на ново задно крило с по-малък подвижен елемент и без да има пилон за кабела на системата DRS под основата на крилото, но на самия Силвърстоун, както и при победите в Германия и Унгария, бе ползвано старото крило. В петък обаче отново ще видим версията без пилон и със система DRS като тези на Ред Бул и Ферари.
Всички подробности по тези детайли са разгледани в последния брой 141 на списание ClubS1.
– Квалификационната скорост е онова, което ни липсваше. Не бяхме в състояние да поставяме нашите коли на правилните места на грида – казва още Нийл, цитиран от официалния сайт formula 1.com. – Но от британската Гран при нещата тръгнаха в положителна посока.