Устойчивият ръст в продажбите на българския производител на автомобили „Литекс Моторс“ продължи и през 2015г. За отминалата година ръстът в продажбите на моделите с марка Great Wall на българския пазар е 4% спрямо продажбите за 2014 г., заемайки пазарен дял от 2,12%.
Ръстът в продажбите се дължи както на развитието на SUV сегмента и все по-голямото потребителско търсене на такива модели, така и на отличните качества и конкуренти предимства на българския SUV Great Wall H6, който все повече българи предпочитат.
Според официални данни на италианската агенция Focus2Move, която ежегодно и детайлно изследва автомобилния пазар, моделът H6 е 10-ият най-продаван SUV в света. Моделът се предлага със задвижване 4х4 или 4х2, с бензинов и дизелов двигатели, а от края на 2015 г. вече и с газова уредба за хората, които се стремят към възможно най-щадящ околната среда начин на живот. През 2015 г. Great Wall H6 стана и избора на капитана на националния ни волейболен отбор Владо Николов.