Отборът на Рено се отказа от последните си технически нововъведения, след като Виталий Петров изгуби цялата първата тренировка в Сингапур заради прегряване на компоненти.
Проблемът бе с воден радиатор и натоварената програма не остави шанс на екипа, чието решение бе да се върне към оригиналната конфигурация на R31. Колата бе с по-малки радиатори и стеснен корпус, но явно ще е необходимо повече време, за да бъде напаснато всичко.
Първата сесия на Рено бе посветена на разучаване на условията, а втората – на подготовка за състезанието. Трасето извади слабите страни на автомобила също като в Монако и Унгария, макар че се очаква темпото малко да се подобри с натрупването на гума по трасето. Тимът ще търси варианти и да стабилизира задната част на болидите.
– Беше наистина страхотно да разбера какво е да караш по улиците по тъмно. Освен това напреднахме с баланса, но имаме още работа по него. Хубавото е, че направих доста обиколки без инциденти и без повреди по колата – заяви Бруно Сена.
Петров благодари на механиците за бързата им работа при връщането към стандартната конфигурация на автомобила му.
– Трудно е да наваксаш след такова изоставане, но поне знаем какво трябва да свършим утре – допълни руснакът.