Jaguar Северна Америка регистрира рекордни нива на потребителски интерес към британската луксозна марка след началото на новата си маркетингова кампания – The British Villains.
Кампанията стартира с емблематичния вече едноминутен клип, озаглавен Rendezvous, излъчен по време на 48-ия Супербоул, игран преди броени дни. Той представя Jaguar F-Type Coupe и въвежда кампания с уникален хаштаг – #GoodToBeBad. Във филмчето участват Сър Бен Кингсли, Том Хидълстън и Марк Стронг, а режисьор е носителят на Оскар Том Хупър.
Кампанията бе обявена през ноември 2013 г. Понастоящем Jaguar Северна Америка отчитат увеличение от 30% на ежедневното споменаване на марката в социален контекст. За три месеца брандът е постигнал 47% ръст в това отношение в сравнение с по-ранните средни стойности.
Само за първите шест дни от пускането си в YouTube клипът Rendezvous е с над 9 милиона гледания и това го превръща в най-популярното видео на Jaguar в онлайн канала. В Туитър пък северноамериканският клон на марката има 26% увеличение на последователите.
– Jaguar е бързо разрастваща се луксозна марка и е с нова гама от динамични автомобили – коментира бранд вицепрезидентът на Jaguar Северна Америка Джеф Къри. – Пускането на кампанията за представяне на F-Type Coupe по време на Супербоул ни даде страхотна платформа да споделим визията си британските съвременност и чар с публиката си, както и да покажем на Америка модерната марка и напълно новия F-Type Coupe. Целта ни бе да въведем кинематографичен елемент в забавлението с кампанията „The British Villains”, да достигнем ново качествено ниво в рекламата на автомобили, както и разбира се, да се забавляваме. Реакцията на потребителите е повече от положителна.
Онлайн дебютът на Rendezvous бе на 28 януари, малко преди самия Супербоул. Jaguar имат специален уебсайт за кампанията – www.BritishVillains.com – с информация за F-Type Coupe, рекламата и допълнително, уникално видео съдържание.