Начало Автомобили Рекорд в продажбите на Мазда в Европа

Рекорд в продажбите на Мазда в Европа

40
0

• Установен е ненадминат досега рекорд за продажбите за фискалната година м. април 2007 г. – м. март 2008 г.
• Ненадминат досега месечен обем продажби през март
• Силни продажби на новите модели Mazda2 и Mazda6

През март Mazda Motor Europe празнува два исторически рекорда за продажбите на автомобили от Mazda в Европа за фискалната година (април 2007 – март 2008). Динамичните продажби през последното тримесечие на двата най-нови модела на компанията – неотдавна коронованият за „Световен автомобил на годината” модел Mazda2, и новият модел Mazda6 – активираха продажбите на дребно през последните 12 месеца (от м. април 2007 г. до м. март 2008 г.) до рекордните 327 000 автомобила. Този резултат отчасти се дължи на рекордния обем на продажбите през м. март, когато Mazda продаде 45 000 автомобила – най-високият месечен обем продажби за всички времена.

“Програмата ни за обновяване на моделите има положително въздействие върху продажбите на нашите автомобили” заяви Джеймс Мюир, президент и изпълнителен директор на Mazda Motor Europe, “Като ние сме само в средата на този процес, и се очаква появата на нови модели на пазара. Признанието за марката Mazda в Европа е на ненадминато високо ниво, и нашата компания повече от когато и да било работи като сплотен екип, който може да се гордее със своите постижения. Поздравявам всички наши колеги за отлично свършената работа.”

Мартенският рекорд идва непосредствено след рекордния месец януари, и след 32-процентният ръст на продажбите през м. февруари. Рекорди в продажбите за посочената фискална година бяха поставени в Русия, Обединеното кралство и Португалия, като общо 14 страни постигнаха отличен ръст на продажбите. Рекордни са и продажбите на Mazda в България. За последните 12 месеца българският официален вносител на Mazda, Стар Моторс реализира 760 автомобила. Ключов фактор за този успех се оказа новият модел Mazda2. През последните три месеца 20 400 автомобила Mazda2 намериха своите нови собственици в Европа, въпреки че на някои пазари моделът още не се беше появил в началото на януари. Второто поколение Mazda6, което се появи на пазара даже след модела Mazda2, беше също толкова успешен по реализация, с обем на продажбите 16 600 автомобила.

“Нашите дилъри в Европа свършиха великолепна работа през последните години” заяви Филип Уоринг, вицепрезидент по продажбите в Mazda Motor Europe, “и резултатите ни за фискалната година м. април 2007 г. – м. март 2008 г. потвърждават това. Тази година стартирахме с най-силната гама модели Mazda от когато и да било преди. След като добавихме към тази гама и новото поколение модели Mazda2 и Mazda6 – и двата модела много популярни в Европа – ние сме настроени оптимистично за бъдещето на компанията.”