Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Разочарование в Рейсинг Пойнт след 9-то място на Строл, Рено пак подаде...

Разочарование в Рейсинг Пойнт след 9-то място на Строл, Рено пак подаде протест срещу RP20

1831
0
Ланс Строл
Ланс Строл пред Естебан Окон и Себастиан Фетел; снимка: Рейсинг Пойнт

Уикендът на домашната Гран при на Великобритания приключи значително по-лошо от очакванията на Рейсинг Пойнт. Отборът взе едва две точки за деветото място на Ланс Строл, а Нико Хюлкенберг изобщо не успя да стартира. Немският пилот се върна във Формула 1 по спешност, за да замести далия положителен за COVID-19 тест Серхио Перес.

„Беше тежък следобед. Проблемът – или е със задвижващата система, или със скоростната кутия – не позволи на Нико дори да стартира“, заяви шефът на Рейсинг Пойнт Отмар Шафнауер

„Първата индикация за нещо нередно се появи, когато опитахме да запалим колата, за да излезе на грида. Не стана и все още търсим причината. Жалко за огромните усилия на целия екип и Нико.“

„При Ланс малшансът бе моментът на излизането на колата за сигурност, който премахна цялото предимство от старт с гумите медиум. След това се оказахме залостени във влакче от коли и се борехме със състезателното си темпо. То определено бе далеч от онова, което имахме в дълги серии в петък. Трябва да разберем какво изгубихме днес.“

Строл бе разочарован, особено след като балансът на болида му бе по-добър от предходните дни и очакваше значително по-предно класиране.

„Трябва да се съсредоточим върху следващия уикенд и да сме по-силни. Трябва да покажем на какво е способна колата ни“, допълни канадецът.

Хюлкенберг изрази съчувствие за целия отбор, който положи неимоверни усилия да му помогне да се адаптира максимално бързо

„Благодарен съм на всички за помощта. Беше скок в дълбокото, но приветствах възможността отново да работя с тима. Щеше да е страхотно да постигна добър резултат, за да им се отплатя за упоритата работа“, каза немският пилот.

Междувременно Рено подаде трети поред протест срещу болида RP20. Предходните две възражения бяха след втората надпревара на Ред Бул Ринг в Австрия и след Гран при на Унгария. От Рено потвърдиха действията си с ретуит от 19 юли.

Още след протеста, подаден след Гран при на Щайермарк, стюардите изискаха кутиите за спирачките на миналогодишния Мерцедес F1 W10, за да ги сравнят с тези на тазгодишния болид на Рейсинг Пойнт. Решение по случая се очаква преди следващото състезание на Силвърстоун.