След победата на Макс Верстапен в Малайзия д-р Хелмут Марко категорично обяви, че тимът на Ред Бул отново разполага с най-доброто шаси във Формула 1. С присъщата си арогантност австриецът „забрави” реалното отсъствие на Ферари от състезанията на Сепанг и в Сингапур, но ни даде още един повод да погледнем по-детайлно към колата на тима през настоящата година.
Според нашия колега Паоло д’Алесио всъщност RB13 e едно разочарование – нищо че се разви чудесно към края на сезона. Грешната концепция при конструирането му не даде възможност на тима да се бори с Мерцедес и Ферари, макар наистина пътят в развитието на колата да бе намерен. Темата с представянето и развитието на тима на Ред Бул е централна в този брой и заради обявеното разширяване на сътрудничеството с Астън Мартин, което е обект на друг материал в този брой, свързан и с останалите важни новини, като сделките на Макларън с Рено и Торо Росо с Хонда.
В него обаче решихме да посветим малко повече страници от обичайното на Автомобилния салон в София. Изложението наистина се очерта страхотно и като медийни партньори отделихме малко повече пространство, защото е наистина крайно време да се обърнем към новите автомобили, а държавата да спре да облагодетелства покупката и притежанието на стари. Старите времена е хубаво да си припомняме само с вълнуващи истории като тази на Дидие Пирони или колите-крила, към които хората питаят истинска носталгия.
А между другото, през отминалия месец ClubS1 навърши пълнолетие и бих искал да благодаря отново на всички, които в последните 18 години са допринесли за неговия успех и са ни гласували доверие с изкупуването му всеки Божи месец.