С поредната нова конфигурация на кутиите за радиаторите и интегрирани в тях отвори зад ауспусите се появиха колите на Ред Бул в днешните първи тренировки за Гран при на Австралия.
Самите тръби изглеждат изнесени малко по-напред от последната конфигурация, тествана в Барселона (Мерцедес и Ферари също изпробваха различно място за излизане на тръбите).
При RB8 пространството зад изпускателните колектори сега е напълно различно от всичко видяно досега и за което писахме в последния брой на ClubS1.
На практика е оформено ново специфично, широко стъпало, през което излизат изгорелите газове, а отделно от тях се спуска струята около кокпита, смесваща се с потока, идващ под пода на колата и се търси запечатване на струята в задната част. Снимката на нашия фотограф в Австралия Мирко Щанге ясно показва новата форма на кутията и специалните ребра, които оформят въздуха пред задните гуми.
Отделно в Мелбърн съперниците внимателно наблюдават и задното крило на Ред Бул, в задната част на което се анализират специфични канали, чието действие би могло да бъде идентично с новия F-duct на Мерцедес, работещ при отваряне на DRS (той бе разрешен от ФИА).